Skip to main content

Het leveren van goede kwaliteit is voor Dexion het allerbelangrijkst en wordt op elk niveau binnen de organisatie doorgevoerd.

Vanaf het eerste contact met potentiële klanten tot het verlenen van nazorg en service, onze klanten bieden wat voor hen de beste oplossing is, is onze hoogste prioriteit. Ongeacht de verschillende behoeften en verwachtingen van diverse klanten, kwaliteit staat bij ons allemaal op de eerste plaats.

Dexion: een volledig erkend ISO 9001-bedrijf

ISO 9001De ISO 9001-norm wordt gedefinieerd door de Internationale Organisatie voor Standaardisatie (ISO), een wereldwijde federatie van nationale normalisatie-instellingen uit 156 landen.

Dexion brengt kwaliteit naar een hoger niveau. Voor ons is het behalen van het felbegeerde ISO 9001-certificaat slechts het beginpunt.

Naast regelmatige monitoring door interne audits en een jaarlijkse externe audit door een onafhankelijke instantie, hebben we de zeven Quality Management Principles (QMP) genomen waarop ons systeem is gebaseerd, en hebben we belangrijke punten gecreëerd om te benadrukken wat deze in de praktijk betekenen:

QMP1 Klantgerichtheid:

  • We nemen de tijd om onze klanten te leren kennen en stellen gerichte vragen om de opslageisen van onze klanten in kaart te brengen.
  • We meten de klanttevredenheid om ervoor te zorgen dat we aan alle eisen van de klant hebben voldaan.

QMP2 Betrokkenheid leiderschap:

  • Alle managementniveaus geven het goede voorbeeld.
  • We beoordelen de impact van dagelijkse activiteiten die bijdragen aan onze doelen.

QMP3 Betrokkenheid:

  • We stimuleren onze werknemers en betrekken hen bij onze organisatie, om hen te helpen waarde te creëren.

QMP4 Proces:

  • We testen onze processen om ervoor te zorgen dat ze gemakkelijk te begrijpen en te implementeren zijn.
  • We zoeken altijd naar betere manieren om iets te doen.

QMP5 Verbetering:

  • We zetten systemen en processen in waarmee we snel kunnen reageren op veranderingen.We evalueren onze doelstellingen om ervoor te zorgen dat ze nog steeds relevant zijn, in elke situatie.

QMP6 Bewijs:

  • We verzamelen en vergelijken gegevens over hoe goed een proces functioneert en welke verbeteringen kunnen worden aangebracht.
  • We zorgen ervoor dat onze informatieafdeling bekwaam genoeg is om op feiten gebaseerde beslissingen te nemen.

QMP7 Relaties:

  • We geven alle betrokken partijen hetzelfde respect, of dit nu klanten, leveranciers of werknemers zijn.
  • We nemen alle nodige maatregelen om ons relatiebeheer over de hele linie te verbeteren.

Test... Test

Niet alleen onze processen worden onderzocht, maar ook onze producten. De interne kwaliteitscontrolefaciliteit van Dexion, die volledig wordt gereguleerd door de Europese norm EN15512, test eindeloos componenten uit het gehele assortiment om ervoor te zorgen dat de veiligheid niet wordt beïnvloed.

Lees meer over het Dexion Test Laboratorium

Vanaf het moment dat een nieuw product is ontworpen, een bestaand product wordt verbeterd of een nieuwe service wordt geïntroduceerd, komt onze voortdurende betrokkenheid iedereen ten goede. Het maakt ons niet alleen tot een beter bedrijf, maar helpt ons ook de oplossingen te leveren waarmee klanten hun eigen bedrijf kunnen laten groeien. Onze toewijding aan kwaliteit is zelfs cruciaal geweest voor Dexion als een toonaangevende leverancier van opslagoplossingen in Europa.